20 maart 2013

December 2010 - Een gebreid truitje

druk aan het breien
het begint al ergens op te lijken
Omdat op 18 december ons tweede neefje was geboren, wilde ik deze keer een vestje breien voor de nieuwe aanwinst in de familie.

Dus het ik toen twee wolletjes gekocht, een (gratis) patroontje gevonden en als de wiedeweerga aan het breien geslagen. Ik zou in de kerstvakantie naar mijn ouders voor een paar dagen, daar dus met wat hulp van mijn moeder de boel ook in elkaar gezet (want ja wat weet ik daar nou van?!)

oh, een knoopje
tadaaaaaaaaaaaa
Het is een gestreept vestje geworden, met capuchon en knoopjes. 
Ik ben dol op knoopjes. Ze zijn zo schattig...

Inmiddels (2013) is de jonge neef er al weer uit gegroeid, maar het resultaat van toen mocht er best wezen, toch? 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten